Mazda CX-70 Forum banner
61 - 80 of 414 Posts
Geen OTA-update beschikbaar op mijn CX60 met 14012. Geüpdatet via de ASH8-methode (bedankt voor de snelle reactie ASH8) naar 14016. Geen problemen (maak je geen zorgen over de geluiden die halverwege de update te horen zijn - misschien de deursloten!!). Geen OTA Gracenote-update beschikbaar. Geüpdatet naar 1.1.1.02570 via Marko's link hierboven.

Ja, OTA wordt nu uitgerold in Noord-Amerika en EU/VK.
U moet nog steeds geabonneerd zijn op Connected Services/ MyMazda App, afhankelijk van de leeftijd van de auto moet u mogelijk de Connect Firmware handmatig updaten naar de nieuwste versie en in andere Model Mazda's moet u de TCU Driver updaten, Mazda 3, CX-30, CX5 en 9 met 10 inch display, CX-50, MX-30. De CX-60 hoeft de TCU niet te updaten.
Zorg ervoor dat u naar de scherminstelling gaat en het over-the-air updatevakje aanvinkt.
OTA-updates zijn altijd kleinere bestanden dan standalone die ik lever... maar uiteindelijk nog steeds dezelfde versie.
Hallo. Kunt u mij alstublieft ook versie 14016 sturen voor installatie?
Bedankt

OPMERKING: ER ZIJN INDIVIDUEN IN RUSLAND OF OEKRAÏNE DIE KOSTEN IN REKENING BRENGEN VOOR DEZE UPDATES, IK BRENG NOOIT KOSTEN IN REKENING, BETAAL NIET VOOR DE NIEUWE BESTANDEN, NOOIT!

Mazda heeft onlangs firmware-updates uitgebracht voor de Mazda Connect van de CX-60.
Dit is de tweede release van Mazda Connect in Europa, evenals in het Verenigd Koninkrijk en Australië/Nieuw-Zeeland.
De nieuwe...

EU07 14016.kwi met een bestandsgrootte van ongeveer 1,08 GB.
14016 was de laatste update.

Als uw CX-60 lager is dan dit versienummer, raad ik u aan te klagen over de fout van Connect, zodat uw Mazda-dealer het Mazda Connect-bestand van uw auto kan updaten, of als u technisch onderlegd bent, zullen we een downloadlink en de volledige gids verstrekken hoe het moet, het is heel, heel eenvoudig!.

U moet mij een bericht sturen, aangezien de downloadlinks NIET openbaar kunnen worden geplaatst.

Ja, dit zijn originele bestanden en ik wou dat er geen behoefte was om Mazda-eigenaren te helpen, aangezien de Mazda-dealers de systemen helaas erg slecht updaten, veel technici zijn nog steeds te ouderwets en aarzelend.

Vertrouw niet op uw Mazda-dealer om de firmware voor Connect bij te werken, aangezien de meesten dit nooit zullen doen, tenzij u klaagt over een specifiek probleem of een fout.

Helaas zijn de OTA-updates van Mazda (indien uitgerust) ook problematisch, maar op een dag zal Mazda op de kar springen.
Hallo. Zou u mij ook versie 14016 kunnen sturen om te installeren?
Bedankt

Nieuwe software-update (versie 7000C0A-EU07_14016) is uitgebracht, juni 2023.

SYMPTOMEN
De volgende wijzigingen zijn aangebracht of de symptomen kunnen worden opgelost door de nieuwste software (versie 7000C0A-EU07_14016).
(Versie 7000C0A-EU07_14016)
• Er kan een onjuist scherm worden weergegeven bij het verbinden met Android Auto.
• De communicatiebeperkingsmodus wordt ingesteld terwijl het Driver Personalization System het authenticatieresultaat weergeeft, er kan een onjuist scherm worden weergegeven

(Versie 7000C0A-EU07_14012)
  • Het indrukken van de mute-knop kan de muziekweergave mogelijk niet pauzeren.
  • Mazda Connect kan opnieuw opstarten.
  • Draadloze CarPlay-verbinding kan mogelijk niet worden overgeschakeld naar Bluetooth®-verbinding.
  • Bij gebruik van CarPlay-navigatie verandert de resterende afstand tot het volgende rechts- of linksafslagpunt dat wordt weergegeven in ADD (Active Driving Display) mogelijk niet.
  • Draadloze CarPlay-verbinding kan mislukken.
  • Bij het wisselen van Driver ID's wordt de spraakherkennings taal mogelijk niet gewijzigd.
  • Bij het verwijderen van Driver ID uit Personalization System wordt de taalinstelling Engels.
  • Na het verwijderen en opnieuw installeren van de batterij kan de aanpassingsinstelling veranderen.

• Voor iOS 15,
    Als CarPlay een oproep ontvangt terwijl het scherm is uitgeschakeld, kunnen de beltoon en het geluid van CarPlay Music elkaar overlappen.
    Kan de CarPlay-telefoongesprekken niet opnemen met de schakelaar op het stuurwiel.

• Navigatie kan vastlopen.

• Het systeem kan om de 20 seconden opnieuw opstarten.
Hoe krijg ik dit, mijn auto zegt: er is niets te downloaden :)

Bijgewerkt naar 14016 met behulp van volledige image op USB en instructies van MVP @ASH8. Soepele update, alles werkte in de eerste poging.

Edit: Ik heb Gracenote DB 1.1.1.02315 geïnstalleerd vanaf dag één. Wanneer ik probeer het via OTA bij te werken, retourneert het Gracenote Database update mislukt. Nog iemand met die fout?
ja, ik ook, Grace note update retourneert bump.
tussen haakjes je vermeldde: 'Bijgewerkt naar 14016 met behulp van volledige image op USB en instructies van MVP' ....waar zijn deze instructies/download?

Discussion starter · #77 ·
Enkele NIEUWS met EU07-14016

Mazda heeft voorlopig informatie over de OTA-functie verwijderd die betrekking heeft op de EO07-14016-update.

Daarom is de OTA Mazda Connect Update-functie NIET beschikbaar voor ALLE CX-60's die in Europa/VK/AU/NZ zijn verkocht, totdat er meer informatie van Mazda komt.
Ik verwacht dat het terugkomt en VIA een nieuwe EU07 Firmware Update eerst handmatig wordt geïnstalleerd.

En ik heb de redenen niet, misschien later.

Dit waren enkele van de updates of wijzigingen die zijn gedaan met update Versie 14016..

SYMPTOMEN
De volgende wijzigingen zijn aangebracht of de symptomen kunnen worden opgelost door de nieuwste software (Ver.
7000C0A-EU07_14016).
(Ver. 7000C0A-EU07_14016)
• Er kan een onjuist scherm worden weergegeven bij het verbinden met Android Auto.
• De communicatiebeperkingsmodus is ingesteld terwijl het Driver Personalization System het
authenticatieresultaat weergeeft, er kan een onjuist scherm worden weergegeven.
• MAZDA heeft de OTA-functie op EU-14016 VERWIJDERD

Mijn versie bijgewerkt naar 14016 met behulp van de link en de zeer goede instructies van ASH8 in augustus 2023.
Tot nu toe gaat alles goed. Het heeft ook problemen opgelost die ik had om mijn Android Auto draadloos te laten werken, dus ik ben erg blij.
Nogmaals bedankt.

61 - 80 of 414 Posts