Mazda CX-70 Forum banner
41 - 60 of 414 Posts
Bijgewerkt naar 14016 met behulp van volledige image op USB en instructies van MVP @ASH8. Soepele update, alles werkte in één keer.

Edit: Ik heb Gracenote DB 1.1.1.02315 geïnstalleerd vanaf dag één. Wanneer ik het probeer bij te werken via OTA, retourneert het Gracenote Database update mislukt. Nog iemand met die fout?
Ik denk niet dat Grace note via OTA zal updaten. Probeer dit

Hallo Ash,

omdat ik nog geen toestemming heb om te reageren op privé-gesprekken. Ik wil u publiekelijk bedanken voor de firmware link samen met de instructies.
Ik zal de upgrade later vandaag uitvoeren, hopelijk gaat alles goed :)
Goran

Hoi Ash,

aangezien ik nog geen toestemming heb om te reageren op privé-gesprekken. Ik wil je publiekelijk bedanken voor de firmware link samen met de instructies.
Ik zal de upgrade later vandaag uitvoeren, hopelijk gaat alles goed :)

Goran
Als het vastloopt, laat het me weten :)

Geïnstalleerd 14016, bedankt voor de link ASH8. Het was een leuke verrassing na het installeren van de update, de HUD toont nu navigatie-instructies bij gebruik van Android Auto / Google Maps.

14016 geïnstalleerd, bedankt voor de link ASH8. Het was een leuke verrassing na het installeren van de update, de HUD toont nu navigatie-instructies bij gebruik van Android Auto / Google Maps.
Je moet een paar versies achter zijn geweest, aangezien deze in minstens de laatste twee versies werkten.

Mijn cx60 heeft versienummer 14012. Is er enig voordeel van het updaten via USB? Zullen ze niet beschikbaar zijn via OTA? Ik heb gecontroleerd en heb nog geen OTA's ontvangen.

14016 geïnstalleerd.
Veel dank ASH voor het bestand en de begeleiding.
Zeer eenvoudige installatie.
👏🏻👍🏻

mijn cx60 heeft versienummer 14012. Is er enig voordeel om via USB te updaten? Zullen ze niet beschikbaar zijn via OTA? Ik heb gecheckt en heb nog geen OTA's ontvangen.
Ash publiceert ze hier maanden voordat ze beschikbaar komen via OTA, een echte verdienste.

Deze laatste update is niet zo groot, dus er zullen geen superverschillen zijn. Ik ben blij om lui te zijn en te wachten tot waarschijnlijk eind van de maand nu het verschijnt om te downloaden... tegen die tijd heb ik misschien zelfs mijn auto weer gezien!

Ash brengt ze hier maanden eerder uit dan dat ze beschikbaar komen via OTA, een echte verdienste.

Deze laatste update is niet zo groot, dus er zullen geen grote verschillen zijn, ik ben blij om lui te zijn en te wachten tot waarschijnlijk eind van de maand wanneer het verschijnt om te downloaden...tegen die tijd heb ik misschien zelfs mijn auto weer gezien!
Heb je geen bezoekrecht, terwijl hij verwend wordt? 🙄

Oh, de dealer wil absoluut niet dat ik het nog een keer zie, tot het punt dat ze me £££ bovenop de aankoopprijs aanbieden om ervan af te zien, omdat ze het niet kunnen repareren.
Ik ben echt geschokt over hoeveel pech je hebt gehad, ik zou er kapot van zijn - PHEV en diesel allebei waardeloos - tijd om weg te gaan, zeker, ik zal vastzitten omdat de mijne een auto van de zaak zal zijn, maar ik weet zeker dat als ik met mijn zuurverdiende geld had betaald, ik niet het geduld zou hebben gehad dat jij hebt gehad.

Ik ben echt geschokt over hoeveel pech je hebt gehad, ik zou er kapot van zijn - PHEV en diesel allebei waardeloos - tijd om weg te lopen zeker, ik zit vast omdat de mijne een auto van de zaak is, maar ik weet zeker dat als ik met mijn zuurverdiende geld had betaald, ik niet het geduld zou hebben gehad dat jij hebt.
Eerlijk gezegd, als de automarkt was zoals 6-8 maanden geleden, en ik een Q5 Vorsprung voor een klein beetje extra kon ophalen, zou ik het doen... maar nu is hij weer opgeblazen, de prijzen zijn buiten controle dus ik heb zeer beperkte opties.

Ik vraag me af hoe de wetgeving staat over het laten repareren van dingen, niet alleen terugbetaling? De dealer schuift de schuld graag op Mazda, maar ik heb de auto niet van Mazda gekocht, ik heb hem van hen gekocht, dus mijn contract is met hen. Hun contract is met Mazda, dus als ze van hen willen claimen wat de reparatie heeft gekost, dan kunnen ze dat doen.

Discussion starter · #59 · (Edited)
U moet mij een bericht sturen door te KLIKKEN OP MIJN Rotory Engine ROTOR AVATAR en vervolgens aan te vragen wat u zoekt, plus welk VOLLEDIG Versienummer en LETTERS er momenteel in uw auto staan!, plus uw land.

ALS u mij nog steeds geen bericht kunt sturen, komt dit omdat U een gloednieuw lid bent hier, met GEBRUIKERSbeperkingen waar ik niets aan kan doen. DE MEESTE AUTOFORUMS DOEN DIT.

U MOET deelnemen aan de threads of topic discussie en dan Antwoord plaatsen, wacht dan ongeveer 24 uur EN DAN kunt u PRIVÉ berichten sturen naar leden.

Hallo @ASH8, ik heb geprobeerd privé te antwoorden, maar het lukt me niet. Ik heb mijn softwareversie gecontroleerd en deze is 14014. Betekent dit dat er een update aan zit te komen? Er wordt niets weergegeven als ik er in de auto naar zoek? Alle adviezen worden gewaardeerd. Bedankt.

41 - 60 of 414 Posts