Mazda CX-70 Forum banner
341 - 360 of 414 Posts
Discussion starter · #344 · (Edited)
Bericht aan de goede mensen over firmware-verzoeken.

Als u eerder firmware van mij heeft ontvangen, gebruik dan dat originele "Bericht", want ik kan me u onmogelijk herinneren.

Als u nieuw bent voor mij (uw eerste firmware-verzoek), geef dan uw volledige VIN op in Bericht.

Ik krijg te veel gewetenloze mensen die firmware willen om systemen te hacken en VPN's gebruiken om hun echte locatie te verbergen.

Ik zal geen deel uitmaken van dit gedrag, aangezien hun acties ernstige problemen veroorzaken met auto's en andere besturingssystemen.

Als u geen volledige VIN kunt opgeven die ik verifieer, kan ik u geen firmware-updates leveren.

Ash
Edit: De reden dat ik de volledige VIN nodig heb, is om het Mazda-model en de serie van uw auto te bevestigen, aangezien er nu twee verschillende versies zijn voor de CX-60 en andere Mazda's die niet uitwisselbaar zijn (2025 MY). Ik controleer uw VIN ook in een Mazda-database om ervoor te zorgen dat deze authentiek is en niets over de eigenaar privé onthult.
Ik sla VIN-nummers niet op of verzamel ze niet voor enig ander doel.

Ik heb EU07 14024 voor CX-60 Mazda Connect bijgewerkt. Nu moet ik de TCU-software updaten. De informatie die bij het TCU-bestand is gevoegd, zegt: ALS DE ACCU VAN DE AUTO ZWAK OF SLECHT IS, VOEG DAN EEN 12 Volt-acculader (druppellader) TOE. Kan de lader worden aangesloten op een 12V-accu tijdens de TCU-software-update? Ik heb verschillen in de updatetijd in het pdf-bestand opgemerkt. - het is 10 minuten en in de tekst die bij het bestand is gevoegd: INSTALLATIETIJD Tot 30 minuten.

@ASH8, ik heb je een bericht gestuurd, maar ik kan geen foto invoegen zoals je in het onderwerp uitlegt, dus heb ik je het chassisnummer in een privébericht geschreven. ECU-softwarenummer / 7000C0A-EU07_14016

Hallo, ik wil de Mazda cx60 software updaten, aangezien ik uit het Midden-Oosten, Saoedi-Arabië kom, en mijn versienummer is 13007
Hallo, Zeer oude reactie, maar heb je ooit je MCU geüpdatet? Ik kom uit Zuid-Afrika en de mijne is ook 13007. Lijkt extreem verouderd. Bedankt

Discussion starter · #352 ·
Ik heb EU07 14024 voor CX-60 Mazda Connect bijgewerkt.
Nu moet ik de TCU-software updaten.
De informatie die bij het TCU-bestand is gevoegd, zegt: ALS DE ACCU VAN DE AUTO ZWAK OF SLECHT IS, SLUIT DAN EEN 12 Volt-acculader (druppellader) AAN. Kan de lader worden aangesloten op een 12V-accu tijdens de TCU-software-update?
Ik heb verschillen opgemerkt in de updatetijd in het pdf-bestand. - het is 10 minuten en in de tekst die bij het bestand is inbegrepen: INSTALLATIETIJD Tot 30 minuten.
Omdat de TCU-instructies generieke Mazda-instructies zijn, d.w.z. gebruikt voor alle modellen in Gen7, duurt de installatie bij sommige langer dan bij andere.
Het is hetzelfde met de Mazda Connect update pdf, het is generiek voor alle modellen.

Hallo mensen!

Na de succesvolle 14024-update (nogmaals bedankt, ASH8), krijg ik een vreemd NAV-probleem: de verbinding schakelt van Waze (AA) naar de ingebouwde NAV vanzelf, tijdens het rijden, zonder enige reden.

LE: het schakelt terug en hervat de vorige Waze-navigatie als je de Home-knop lang indrukt, maar het is nog steeds irritant.

Het enige dat hier MEE te maken zou kunnen hebben, zijn snelwegovergangen / afritten / kruispunten (lijkt niet beïnvloed te worden door snelheid, misschien snelheidsdaling (zoals 140 km/u naar 100 / 80 km/u), maar het gebeurt niet als de snelheid daalt in normale situaties (zoals file of langzaam verkeer) op dezelfde wegen.

Ik zal de komende tijd voorzichtiger zijn en elke keer controleren wanneer het gebeurt (het is de afgelopen 2.000 km ongeveer 20 - 30 keer gebeurd).

Ziet iemand anders hetzelfde?

Bedankt!

T

Hallo mensen!

Na de succesvolle 14024-update (nogmaals bedankt, ASH8), krijg ik een vreemd NAV-probleem: de verbinding schakelt tijdens het rijden vanzelf over van Waze (AA) naar de boord-NAV, zonder enige reden.

LE: het schakelt terug en hervat de vorige Waze-navigatie als je de Home-knop lang indrukt, maar het is nog steeds irritant.

Het enige dat ERMEE te maken zou kunnen hebben, zijn snelwegovergangen / afritten / kruispunten (lijkt niet beïnvloed te worden door snelheid, misschien snelheidsdaling (zoals 140 km/u naar 100 / 80 km/u), maar het gebeurt niet als de snelheid daalt in normale situaties (zoals file of langzaam verkeer) op dezelfde wegen.

Ik zal de komende periode voorzichtiger zijn en elke keer controleren wanneer het gebeurt (het is de afgelopen 2.000 km ongeveer 20 - 30 keer gebeurd).

Nog iemand die hetzelfde ziet?

Bedankt!

T
Interessant. Heb je een route uitgestippeld in zowel Waze als de boord-NAV? Heb je een flitspaalwaarschuwing actief in de boord-NAV?

341 - 360 of 414 Posts