Mazda CX-70 Forum banner
321 - 340 of 414 Posts
Introduceert deze update een waarschuwing bij het overschrijden van de snelheidslimiet (nieuwe EU-wet)? Het wordt niet vermeld in de changelogs.

De auto geeft niet altijd de juiste snelheidslimiet weer en soms printen burgers hun eigen borden (om de autosystemen te misleiden?). Ik wil daar niet aan meedoen…

Introduceert deze update een waarschuwing bij het overschrijden van de snelheidslimiet (nieuwe EU-wet)? Het wordt niet vermeld in de changelogs.

De auto geeft niet altijd de juiste snelheidslimiet weer en soms printen burgers hun eigen borden (om de autosystemen te misleiden?). Ik wil daar niet aan meedoen…

Goedemorgen/middag! Ik ben benieuwd, is het mogelijk om van 14012… direct naar 14024 te updaten of is het verplicht om alle vorige updates te doorlopen? 10x bij voorbaat.

Bedankt @ASH8 zoals altijd. Misschien handig om te vermelden voor andere eigenaren, dit loste een langdurig probleem op dat ik had waarbij het oplaadstatuspictogram op mijn iPhone flikkerde tussen Opladen/Niet Opladen wanneer aangesloten op een van de USB-poorten van de middenconsole terwijl tegelijkertijd verbonden met Wireless CarPlay. Een vergelijkbaar probleem wordt genoemd in de changelog voor 14024, dus dit is een welkome oplossing :)

Discussion starter · #339 ·
AUSTRALISCHE CX-60-eigenaren kunnen ook updaten.

Trouwens, voor het geval je de eerste post in dit draadje nog niet gelezen hebt, kunnen Mazda CX-60-eigenaren in AUSTRALIË en Nieuw-Zeeland hun Mazda Connect updaten met deze nieuwste EU07 UPDATE, aangezien je Mazda exact dezelfde firmware gebruikt.

Hoewel Mazda-dealers in AU goed zijn geweest met het updaten van Mazda Connect, zijn ze verre van geweldig.
Hebben een paar dealers gehad die de eigenaar na de service vertelden dat de Mazda Connect van hun auto was geüpdatet, terwijl er nooit iets aan was gedaan.

Dit maakt me 😡, GEEN excuus ALS DEALERS slechts 10 minuten zouden besteden tijdens het werken aan de auto om het juiste te doen voor hun klanten, je weet wel, degene die hun loon betaalt, ze zouden de klachten van de eigenaar met 60% (minimaal) verminderen.

ALLE ONDERHOUD, INCLUSIEF 'GEGEVENSMODULE'-UPDATES, IS PREVENTIEF ONDERHOUD!

Discussion starter · #340 ·
Als u uw EU/UK/AU/NZ Mazda Connect in uw CX-60 wilt updaten, dan moet u mij een PM-bericht sturen, zie bericht 1 plus van deze thread op pagina 1 van deze thread hier, of klik op mijn AVATAR.

Het is zeker de moeite waard om te updaten en het is gratis.

Ik reageer hier niet op berichten waarin om firmware-updates wordt gevraagd, om dit proces beknopt te houden, moet het op deze manier.
ZODRA u uw verzoek heeft ingediend, houdt u dezelfde BERICHT-thread voor alle toekomstige verzoeken aan en van mij in dezelfde Bericht-thread.
ER IS OOK EEN "MESSAGE ME LINK" WAAROP U KUNT KLIKKEN IN PAGINA 1 BERICHT 1/2.

321 - 340 of 414 Posts