Mazda CX-70 Forum banner
381 - 400 of 414 Posts
Goedemorgen iedereen!
Ik probeer de firmware op mijn CX60 bij te werken en ik kan geen nieuwe versies vinden.
Kunt u me helpen?
Mijn huidige firmware is 7000C0A-4A07_13007
Heel erg bedankt op voorhand.
:)

@ASH8, ik heb je een bericht gestuurd, maar ik kan geen foto invoegen zoals je uitlegt in het onderwerp
ECU-softwarenummer / 7230C1A-EU11_10008

Is er een update beschikbaar?
Bedankt bij voorbaat.

Hallo allemaal, ik weet dat de regio Afrika niet wordt ondersteund (A4XXX). Ik vraag hier alleen maar of er iemand uit Afrika is die mij zijn CMU-versie kan geven? Ik probeer de dealer te overtuigen om het te updaten, maar ze zijn nutteloos. Ze resetten het steeds opnieuw en zeggen dat ze "alles" naar de nieuwste versie hebben "geüpdatet". De mijne is 7000C0A-4A07_13007 Bedankt, Neil

Hallo allemaal, ik heb een firmware-update nodig. Ik kom uit Polen en dit is de firmwareversie van mijn auto: OS-versie is 51.00.351 (heeft geen letters na de nummers, maar auto uit de EU) Muziekdatabaseversie is 00.04.000 Fail Safe Versie is 56100.351 @ASH8 Kunt u mij de link naar het nieuwste updatebestand sturen?

Je moet @ASH8 een privébericht sturen, niet in het forum!
mooie dag
mangray

Hallo allemaal, ik heb een firmware-update nodig. Ik kom uit Polen en dit is de firmwareversie van mijn auto: OS-versie is 51.00.351 (heeft geen letters na de nummers, maar de auto is uit de EU) Muziekdatabaseversie is 00.04.000 Fail Safe Versie is 51.00.351 @ASH8 Kunt u mij de link naar het nieuwste updatebestand sturen?
Hoi Blizz3k, heb je het al geprobeerd bij je dealer?

Hallo allemaal, ik plaats hier gewoon om de optie te krijgen om een ​​PM te sturen naar de genereuze eigenaar van de updatebestanden voor mijn Mazda cx3 2015, aangezien ik nieuw ben op dit forum ☺

Goede dag!
Ik heb gisteren mijn MK23 CX-60 ontvangen met de volgende software:
7000C0A-EU07-14018
Image

Dus ik ben op zoek naar de nieuwste versie :)

Als u wilt dat uw Mazda-dealer de firmware van uw CX-60 Mazda Connect bijwerkt, MOET u een probleem melden, aangezien uw dealer in 9 van de 10 gevallen niet zal updaten naar het nieuwste bestand, aangezien Mazda Japan uw dealer alleen onder garantie betaalt als er een oorzakelijk probleem is.

Ik stel voor dat u de dealer vermeldt dat uw Mazda Connect-scherm gewoon vastloopt en dan uit zichzelf opnieuw opstart. Dit is een bekend probleem op sommige CX-60's dat is opgelost met deze nieuwste firmware-update.

CX-60 Firmware UPDATE is nu ALLEEN beschikbaar voor EU07 en RU07.
Hieronder vindt u de NIEUWE FIXES EN de nieuwe CHANGELOG voor 14024
en VOOR voor CX-60 voor EU/UK/AU/NZ of ALLE MODELLEN met 7000C0A-EU07- 1****
De LAATSTE Firmware voor CX-60 is Versie 14024.
7000C0A-EU07-14024
Voor Europa, VK, Australië en Nieuw-Zeeland
7000C0A-RU07-14018 Voor RUSLAND, Geen 14024 is beschikbaar voor Rusland.

LET OP: Vanaf 2025MY heeft de EU CX-60 een GLOEDNIEUWE FIRMWARE-versie.
7230C1A-EU11_10006
LET OOK OP: IK HEB GEEN FIRMWARE-UPDATE VOOR ENIGE 7230C1A-EU11_10006 CONNECT SYSTEEM;
en NEE, U KUNT DEZE VERSIE NIET INSTALLEREN OVER WAT U NU AL IN UW CX-60 HEEFT. NOGMAALS! VRAAG NIET OM EU11 BESTAND, WANT IK HEB HET NIET.

SYMPTOMEN
De volgende wijzigingen zijn aangebracht of de symptomen kunnen worden opgelost door de nieuwste software (versie 7000C0A-EU07_14024).

(Versie 7000C0A-EU07_14024)
  • Het Android Auto-scherm verschijnt mogelijk niet als de ontsteking wordt ingeschakeld terwijl een Android-apparaat is aangesloten.
  • Het middendisplay knippert soms. Het kan ook nog een paar seconden blijven knipperen nadat de ontsteking is uitgeschakeld.
  • De draadloze CarPlay-verbinding kan mislukken.
  • Wanneer een smartphone is aangesloten op een USB-poort terwijl deze draadloos is verbonden met CarPlay, wordt de smartphone mogelijk niet opgeladen.
  • Tijdens het gebruik van navigatie worden de snelheidslimieten mogelijk onjuist weergegeven.
  • Bij het zoeken naar een laadstation wordt mogelijk het aantal beschikbare stations niet weergegeven.
  • Tijdens het synchroniseren met GPS wordt mogelijk de verkeerde tijd weergegeven.
  • Tijdens het gebruik van navigatie worden mogelijk geen pictogrammen voor snelheidscamera's op de route weergegeven.
  • Tijdens het gebruik van navigatie wordt mogelijk geen informatie over de uitgang weergegeven.
  • Bij het betreden van een schoolzone wordt mogelijk geen begeleidingsbericht uitgesproken.
  • Wanneer de eerste kruising zich binnen 5 km bevindt en de tweede kruising zich verder dan 5 km bevindt, wordt de afbeelding op het scherm mogelijk niet correct weergegeven.
  • Het begeleidingsbericht voor de Congestion Charge Zone wordt mogelijk uitgesproken waar dit niet van toepassing is.
  • Hoewel de SD-kaart is verwijderd, kan een navigatiebegeleiding worden weergegeven in het Active Driving Display en/of het middendisplay.
  • Een navigatieopdracht via spraakherkenning kan Mazda Connect onjuist weergeven.
  • Tijdens het rijden op de Autobahn met de taal ingesteld op Engels, worden de uitgangsnamen op de Autobahn soms in een andere taal dan de ingestelde taal aangekondigd.
  • Tijdens het gebruik van navigatie bevriest het scherm voor bestemmingsbegeleiding op het Active Driving Display.
  • Adresnummers met meer dan vijf cijfers worden niet herkend door het spraakherkenningssysteem.
  • Bij gebruik van spraakherkenning kunnen geen namen van faciliteiten worden gezocht.
  • Na het verwijderen van meerdere bestemmingen kan het indrukken van de commanderknop soms het menu niet weergeven.
  • Zelfs als de instelling voor de snelheidscamera is ingesteld op 'Hoorbare en visuele waarschuwingen', zijn er momenten waarop er geen hoorbare waarschuwing wordt gegeven, hoewel de camera op het scherm wordt herkend.
(Versie 7000C0A-EU07_14018)
  • Tijdens het gebruik van navigatie op tolwegen kunnen er frequente aankondigingen zijn van "Tolweg vooruit" met een slechte kwaliteit van de spraakbegeleiding.
  • Bij gebruik van spraakherkenning voor het zoeken naar adressen in het navigatiesysteem, kan het zoeken naar adressen met Duitsland in plaats van de lokale locatie.
  • Tijdens het gebruik van navigatie op de Autobahn kan een routenummer worden uitgesproken in een andere taal dan de ingestelde taal.
  • Wanneer meerdere bestemmingen in de navigatie zijn ingesteld, wordt de totale afstand mogelijk niet weergegeven.
  • De spraakbegeleiding voor navigatie in het Fins en Duits is onvolwassen.
  • De snelheidseenheden op het Traffic Sign Recognition (TSR)-systeem worden mogelijk onjuist weergegeven.
  • Tijdens het gebruik van navigatie worden de snelheidslimieten mogelijk onjuist weergegeven.
  • Bij het starten van navigatie kan het enige tijd duren voordat de navigatiebegeleiding begint te spreken.
  • Bij het zoeken naar navigatie kan er een lege ruimte verschijnen in de zoekresultaten.
  • Na het bewerken van een USB-audioplaylist wordt de afspeellijst mogelijk niet hervat.
  • DTC U3000:47 wordt mogelijk niet gewist, tenzij IG-OFF/ON.
  • De volgende symptomen met betrekking tot het Driver Personalization System zijn gewijzigd.
- Handmatig overschakelen naar geregistreerde bestuurders kan mogelijk niet direct na het starten van de motor worden uitgevoerd.
- Het authenticatieresultaat wordt mogelijk niet weergegeven.
  • Het waarschuwingsscherm voor de werking dat direct na IG-ON wordt weergegeven, kan ongeveer 30 seconden worden weergegeven.
  • De i-ACTIVSENSE-systeeminspectie kan onnodig worden weergegeven.
  • Het is mogelijk niet mogelijk om verbinding te maken met de iPhone.
  • Het CarPlay-pictogram wordt mogelijk niet weergegeven.
  • De naam van het smartphone-apparaat wordt mogelijk niet weergegeven in de "Volgorde van telefoonverbinding instellen".
  • De werking van Mazda Connect is mogelijk niet beschikbaar.
  • Direct na het starten van de motor kunnen het camerabeeld en andere beeldbronnen elkaar overlappen.
  • Het Mazda Connect-scherm wordt mogelijk niet weergegeven bij het verbinden met CarPlay.
  • Mazda Connect kan vastlopen.
  • Bij het wijzigen van de instellingen voor de luisterpositie kunnen de posities van vinkjes die niet worden bediend, veranderen.

(Versie 7000C0A-EU07_14016)
  • Een onjuist scherm kan worden weergegeven bij het verbinden met Android Auto.
  • De communicatiebeperkingsmodus is ingesteld terwijl het Driver Personalization System het authenticatieresultaat weergeeft, kan een onjuist scherm worden weergegeven

(Versie 7000C0A-EU07_14012)
  • Door op de mute-knop te drukken, wordt de muziekweergave mogelijk niet onderbroken.
  • Mazda Connect kan opnieuw opstarten.
  • De draadloze CarPlay-verbinding kan mogelijk niet worden overgeschakeld naar de Bluetooth®-verbinding.
  • Bij gebruik van CarPlay-navigatie verandert de resterende afstand tot het volgende punt voor rechts of links afslaan dat wordt weergegeven in ADD (Active Driving Display) mogelijk niet.
  • De draadloze CarPlay-verbinding kan mislukken.
  • Bij het wisselen van bestuurders-ID's wordt de spraakherkenningstaal mogelijk niet gewijzigd.
  • Bij het verwijderen van de bestuurders-ID uit het Personalization System wordt de taalinstelling Engels.
  • Na het verwijderen en opnieuw installeren van de batterij kan de waarde van de aanpassingsinstelling veranderen.

• Voor iOS 15,
    Als CarPlay een oproep ontvangt terwijl het scherm is uitgeschakeld, overlappen de beltoon en het geluid van CarPlay Music elkaar.
    Kan de CarPlay-telefoongesprekken niet opnemen met de schakelaar op het stuurwiel.

• Navigatie kan vastlopen.
  • Het systeem kan elke 20 seconden opnieuw opstarten.
De FIRMWARE-upgrades blijven een tijdje op 100% staan voordat het VOLTOOIDE BLAUWE SCHERM wordt weergegeven.
Er is geduld vereist.

-------------------
Opmerking: U KUNT GEEN VERKEERDE FIRMWARE INSTALLEREN IN EEN GEN 7 MAZDA CONNECT, PLUS U KUNT DE LANDEN FIRMWARE-VERSIES NIET WIJZIGEN ZOALS NA naar EU of naar 4A of Visa Versa.

Uw Auto's CMU ACCEPTEERT NOOIT ONVERENIGBARE BESTANDEN.

U KUNT OOK NIET INSTALLEREN OF WIJZIGEN NAAR EEN ANDERE MODELVERSIE ZOALS NA07 naar NA11, of EU03 naar EU07 of NA07 naar EU07.

U kunt ALLEEN de originele versie bijwerken die momenteel door Mazda in uw auto is geïnstalleerd als, herhaal als er een update beschikbaar is, zoals NA11-10008 bijgewerkt naar NA11-10014.

--------------------
7000C0A-EU07-14024 Voor Europa, VK, Australië en Nieuw-Zeeland is zojuist in december 2024 uitgebracht,
Zoals we weten, worden ALLE Firmware-updates uitgebracht om bekende problemen in Mazda Connect voor EU/AU CX-60 op te lossen.
Zie de bovenstaande changelogs.
Hé meneer. Ik lijk geen privégesprek meer te kunnen voeren vanwege een limiet of wat dan ook. Maar waarom heeft u VIN nodig en kan ik u er in ieder geval een sturen zonder 6 tekens van het einde?

381 - 400 of 414 Posts