Mazda CX-70 Forum banner
61 - 80 of 108 Posts
Hoi allemaal,

heeft iemand anders de hybride systeemstoring waarschuwing, intermitterend gebrek aan vermogen ervaren? Heb volgende week een lange reis gepland en geen hoop om binnenkort bij een dealer terecht te kunnen

heb ook de onderstaande problemen die ik heb zien melden.

Radio gaat niet meteen aan
Kloppen / gekreun van de voorkant
Zwakke rit
Trillende achtergordel

Cx60 homura - 7 weken oud & 5514 mijl
Had de mijne 2 dagen en slechts 60 mijl gereden, aangesloten om op te laden en een paar uur later moest ik weg, eerst zou de laadkabel niet loskomen, hoewel de bestuurdersdeur ontgrendeld was, vergrendelde en ontgrendelde ik hem en toen kon de laadkabel losgekoppeld worden, wilde starten en kreeg hybride systeemstoring en systeem elektrische lekkage fout, wordt morgen opgehaald door de wegenwacht. De mijne is een motorbillity auto en ze hebben gezegd dat zij of de wegenwacht betalen voor taxi's of een vervangende auto geven. Het punt is dat ik 1,90 meter lang ben en spierdystrofie heb en niet uit kleinere auto's kan komen, ik had hiervoor een bmw x1 en had er echt moeite mee, daarom koos ik voor de cx60, maar het zou net zo goed een fiets zonder wielen kunnen zijn, zal moeten zien welke auto ik aangeboden krijg, heb erover gesproken om het contract met motorbillity te beëindigen, maar ze zeiden dat ik eerst moet kijken of mazda de fout kan verhelpen, wat denkt iemand anders, ik kan het me niet veroorloven om midden in de middle of nowhere pech te krijgen, want mijn rolstoel heeft niet de actieradius om me naar huis te brengen lol, de wegenwacht zal me moeten ophalen.

Had de mijne al 2 dagen en slechts 60 mijl gereden, aangesloten om op te laden en een paar uur later moest ik weg, eerst wilde de laadkabel niet loskomen, hoewel de bestuurdersdeur ontgrendeld was, vergrendelde en ontgrendelde ik hem opnieuw, waarna de laadkabel losgekoppeld kon worden. Toen ik wilde starten, kreeg ik een hybride systeemstoring en een elektrisch lekfout in het systeem, wordt morgen opgehaald door de RAC. De mijne is een mobiliteitsauto en ze hebben gezegd dat zij of de RAC de taxi's zullen betalen of een vervangende auto zullen geven. Het punt is dat ik 1,90 meter lang ben en spierdystrofie heb en niet uit kleinere auto's kan komen, ik had hiervoor een BMW X1 en had daar echt moeite mee, daarom koos ik voor de cx60, maar het zou net zo goed een fiets zonder wielen kunnen zijn, zal moeten kijken welke auto ik krijg aangeboden, heb erover gesproken om het contract met de mobiliteit te beëindigen, maar ze zeiden dat ik eerst moest kijken of Mazda de fout kan verhelpen, wat denkt iemand anders, ik kan het me niet veroorloven om midden in de woestijn pech te krijgen, want mijn rolstoel heeft niet de actieradius om me naar huis te brengen lol, de RAC zal me moeten ophalen.
Precies waar we zijn, minder dan 24 uur na de aflevering. Mazda weigerde het voertuig op een zaterdagmiddag te accepteren. RAC & Motability lijken hun deel te doen. Blij dat het na 60 mijl gebeurde in plaats van op onze 1000 mijl lange reis naar Schotland die we over Kerstmis gepland hebben. Benieuwd wat Enterprise voor ons in petto heeft.
Ik zou graag willen weten hoe uw ervaring verloopt.

Heeft u, als u deelneemt aan het motorbility-programma, de optie gekregen om een nieuwe auto te krijgen? Mijn probleem deed zich voor na slechts 6 dagen en 200 mijl. Ik begrijp ook dat de consumentenrechten 'binnen 30 dagen' op volledige terugbetaling of vervanging nog steeds van toepassing zijn op motorbility-auto's. De cx60 is een mooie auto en voldoet aan alle eisen voor mijn handicap en dagelijks leven. Na reparatie weet ik gewoon dat mijn paranoïde mindset zal opspelen en ik verwacht dat het bij elke rit zal gebeuren. Als de auto wordt vervangen, kan het ook gebeuren, dus ik weet niet of ik de reparatieoptie moet volgen in de hoop dat dit het einde van het probleem is, of dat ik moet aandringen op een nieuwe auto, maar het risico moet nemen dat het hele drama zich opnieuw voordoet. Niets in het motorbility-programma komt in de buurt van wat je krijgt. Dus ik wil echt voorkomen dat ik een ander automerk kies, maar ik wil ook niet mijn hele leaseperiode besteden aan het zorgen maken dat deze problemen zich opnieuw voordoen. De mijne gebeurde op de snelweg en maakte me echt bang.

Hallo HellsBells en anderen.

En voor iedereen hier, als je pc-bekwaam bent, raad ik je ten zeerste aan om auto-updates (cabine) te controleren op functie-updates zoals Mazda Connect, Radio, TCU, omdat zoveel dealers dit gewoon niet doen, wat me echt irriteert.

Ik help Mazda-eigenaren over de hele wereld en Britse Mazda-dealers zijn de ergste, dan EU, VS. Canada en Australië zijn de "betere", maar verre van perfect.

Voor CX-60 Huidige versie voor Mazda Connect is EU07 14024.
TCU is 10082.
Afstandsbediening, varieert.

Updates lossen zoveel bugs en klachten op.
Als je dit wilt controleren, of hoe, stuur me dan een bericht door op mijn avatar te klikken... stuur geen bericht in deze thread.

Ash

En voor iedereen hier, als je pc-bekwaam bent, raad ik je ten zeerste aan om de updates van de auto's (cabine) te controleren op functie-updates zoals Mazda Connect, Radio, TCU, omdat zoveel dealers dit gewoon niet doen, wat me echt irriteert.

Ik help Mazda-eigenaren over de hele wereld en Britse Mazda-dealers zijn de slechtste, dan EU, VS. Canada en Australië zijn de "betere", maar verre van perfect.

TCU is 10082.

Als je wilt controleren of hoe, stuur me dan een bericht door op mijn avatar te klikken... stuur geen bericht in deze thread.

Ash
Als Mazda OTA weer zou laten werken, zouden VEEL problemen opgelost kunnen worden en zouden dealers verlost worden van ontevreden klanten...

Ik neem aan dat OTA niet op de roadmap staat?

Als Mazda OTA weer zou laten werken, zouden VEEL problemen opgelost kunnen worden en zouden dealers verlost worden van ontevreden klanten…

Ik neem aan dat OTA niet op de roadmap staat?
De OTA lost echter geen inherente problemen met de auto op, maar slechts enkele basis (maar toegegeven, enkele vervelende) infotainmentproblemen. Zijn mensen echt ongelukkig alleen vanwege een infotainmentprobleem?

Zij die deelnemen aan de motorbility-regeling, kregen jullie de optie om een nieuwe auto te krijgen? Mijn probleem deed zich voor na slechts 6 dagen en 200 mijl. Ik begrijp ook dat de consumentenrechten 'binnen 30 dagen' op volledige terugbetaling of vervanging nog steeds van toepassing zijn op motorbility-auto's. De cx60 is een mooie auto en voldoet aan alle eisen voor mijn handicap en het dagelijks leven. Na reparatie weet ik gewoon dat mijn paranoïde mindset zal inschakelen en ik verwacht dat het bij elke rit zal gebeuren. Als de auto wordt vervangen, kan het ook gebeuren, dus ik weet niet of ik de reparatieoptie moet volgen in de hoop dat dit het einde van het probleem is, of dat ik een nieuwe auto moet aanvragen, maar het risico moet lopen dat het hele drama opnieuw gebeurt. Niets in de motorbility-regeling komt in de buurt van wat je krijgt. Dus ik wil echt voorkomen dat ik een ander automerk kies, maar ik wil ook niet mijn hele leaseperiode besteden aan het zorgen maken dat deze problemen opnieuw zullen optreden. De mijne gebeurde op de snelweg en maakte me echt bang.
De auto via Motability hebben is letterlijk de beste positie om in te zitten.

We hebben gezien dat velen de auto in de UK Facebook-groep gemakkelijk van de regeling af konden komen, vergeleken met degenen die last hebben van de motoring ombudsman, louche dealers en velen die het enorme financiële verlies moeten absorberen door het via PX kwijt te raken.

CX60 Owners Facebook Group UK

Mijn advies: doe hem weg zodra er problemen optreden, anders zou je wel eens een lange rit vol moeilijkheden kunnen hebben.

Ik begrijp dat met de prijsstijging van nieuwe voertuigen in het VK de prijsplafond van Motability niet veel overlaat met dezelfde specificaties, maar is het de moeite waard om door te gaan met wat inherent een auto is met veel onopgeloste problemen, of gewoon iets te nemen dat meer bewezen en verfijnd is, zij het met een lagere specificatie/maat? Ik weet wel wat ik persoonlijk zou doen. Ik heb twee jaar lang onophoudelijke problemen en stress gehad met deze auto, Mazda en de dealer die hem aan mij verkocht.

De OTA lost echter geen inherente problemen met de auto op, maar slechts een aantal basis (maar toegegeven, irritante) infotainmentproblemen. Zijn mensen echt ongelukkig alleen vanwege een infotainmentprobleem?
Ik denk het niet, om eerlijk te zijn. Ik ging ervan uit dat allerlei updates via de infotainment OTA binnenkomen, aangezien het op de canbus zit: bijvoorbeeld het probleem met de tankventilatie, problemen met de radar cruise control, BSM, koplampen, …

Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik ging ervan uit dat allerlei updates via de infotainment OTA binnenkomen, aangezien het op de canbus zit: bijvoorbeeld het tankventilatieprobleem, problemen met de radar cruise control, BSM, koplampen, …
Dat is nooit gebeurd, het waren alleen infotainment-updates en de OTA kan alleen kleine bestandsgroottes aan.

Ik denk dat je je afvraagt ​​waarom Mazda niet kan opereren zoals bijvoorbeeld Volvo met volledige auto-updates die op afstand worden gedaan? Maar we hebben de problemen gezien die zelfs Volvo had met die updates, waarbij veel auto's onbruikbaar werden en ze zijn hierin veel verder dan Mazda. Ik ben het echter met je eens, als Mazda dat zou kunnen doen, zou het waarschijnlijk veel ergernissen bij klanten verminderen, maar hoeveel meer zouden er ontstaan ​​als je auto daardoor onbruikbaar zou worden? Mazda is naar mijn mening gewoon niet goed genoeg om zoiets te beheren en ze zijn zeker niet in staat om in het VK de gevolgen ervan te beheren als het misgaat. Het duurt weken om een ​​afspraak te krijgen voor een eenvoudig probleem, en dan duurt het weken om het op te lossen als Mazda erbij betrokken moet worden, een diagnose moet stellen en een reparatie moet goedkeuren.

Vergeet niet dat dealers door Mazda worden betaald voor deze 'reparaties', het maakt deel uit van de manier waarop dealers hun omzet genereren. De winst zit niet meer in de daadwerkelijke verkoop, maar in garantie en onderhoud, en zelfs dan wordt het garantie werk gedaan tegen 'gereduceerde' tarieven en Mazda heeft enkele van de laagste tarieven, dus veel dealers zetten garantieclaims in de wacht tot ze ruimte hebben, tenminste in het VK doen ze dat, wat alleen maar leidt tot frustraties bij de klant. Toen de CX60 kwam en zo problematisch was als hij is geweest, gingen dealers van volle boeken met retailwerk over op het constant terugbrengen van CX60's - waardoor ze geld verloren.

We horen veel verhalen in de FB-groep dat als de dealer waar je auto naartoe wordt gebracht, niet de leverende dealer is, er zeker alleen aan gewerkt zal worden als ze een gat in hun retailwerk vinden.

Ja, OTA is alleen voor Mazda Connect via openbare netwerken die de bestandsgrootte beperken tot 250 MB, aangezien alle Mazda Connect-updates meestal meer dan 1 GB zijn.
OTA werkt voor in Noord-Amerika gemaakte Mazda CX-50 in de nieuwe fabriek van Alabama MTM, CX-50-eigenaren hadden ongeveer een jaar geleden een bestandsupdate voor Connect van 205 MB en sindsdien niet veel meer, aangezien een standalone Mazda Connect-update is uitgebracht omdat OTA te restrictief is.

De enige andere vorm van software/firmware wordt gedaan op dealerniveau voor systeemupdates van auto's voor besturingsmodules van auto's.
Dit is een live portal voor kalibratiebestanddownloads, ze worden niet op pc opgeslagen zoals oude IDS (Ford-gelicentieerd).
De diagnostische applicatie heet MDARS en is gelicentieerd door Bosch, het is een Bosch/Mazda-systeem, MDARS begon met het 7e generatie model BP Mazda 3 in 2019.
De VCI-module die wordt gebruikt om te communiceren van laptop met MDARS naar de OBD-poort van auto's, wordt een PassThrough genoemd en Mazda gebruikt Bosch-gemaakte Mazda VCM II.
In 2025 gebruikt Mazda een nieuwe passthrough-eenheid gemaakt door DENSO Japan voor exclusief gebruik met MDARS 7 Gen-modellen met MDARS en kan niet worden gebruikt met Mazda IDS (Gen 6 en eerder).

Het is heel verkeerd dat dealers geen geld verdienen aan garantieclaims, want ik heb dit gedaan voor mijn eerste Mazda-dealer, garantieclaims zijn een verlies om break-even te draaien, aangezien de tarieven van Mazda erg laag zijn, zowel in het uurtarief (reparatietijden) als in het loontarief, de meeste R- en R-claims betalen niet meer dan 0,3 tot 0,5 uur, zoals de recente vervanging van de achterschokbreker op CX-60. Mazda betaalt een dealer 0,9 uur.
Vervanging van de motorassemblage ongeveer 12 uur.
Transmissies (MX-5) 2,1 uur.
Dit zijn allemaal vastgestelde gecodeerde tarieven en variëren uiteraard afhankelijk van het model.

Nieuwe onderdelen die worden vervangen (indien van toepassing), alle onderdelen voor garantieclaims worden betaald door de onderdelenafdeling van de dealer, ze worden niet aan de dealer gegeven, de dealer claimt bij het indienen van de garantieclaim voor arbeid en alle onderdelen, aan het einde van de maand wordt de dealer vergoed door MME of UK Service. Nogmaals, de vergoeding voor onderdelen is tegen een vast tarief van de catalogusprijs. Meestal wordt de dealer ongeveer elk kwartaal bezocht door een MME-vertegenwoordiger om garantieclaims te controleren via het claimnummer van de dealer en de defecte onderdelen uit de auto te verwijderen, de briefing van de vertegenwoordiger bekijkt het oude onderdeel en gooit het in de bak van de dealer.
Soms wordt een garantieonderdeel teruggestuurd met de vertegenwoordiger.
Soms wordt een garantieclaim van een dealer afgewezen omdat het oude onderdeel er niet is of niet correct is getagd, in dit zeldzame geval draagt de dealer alle kosten (een totaal verlies).

Waarom zou een dealer de auto van een klant op de achtergrond plaatsen? Natuurlijk, de reparatie is gepland, aangezien het afhangt van hoe druk de dealer is (beschikbare manuren), meestal wachtend op een vervangend nieuw onderdeel(en) of advies van Mazda. Prioriteit is altijd retail eerst, maar als het onderdeel er is en de eigenaar de auto aflevert, wil de servicemanager de auto zo snel mogelijk uit de werkplaats.

Alle serviceafdelingen vandaag de dag in middelgrote tot grote dealers draaien op prestatiemanagementschema's, beschikbare arbeidsuren versus verkochte arbeidsuren (totaal gebruikt), aantal auto's in de werkplaats en de tijd die in de werkplaats wordt besteed aan retail, pre-delivery en garantie.

Allemaal leuk....

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!

Ja, OTA is alleen voor Mazda Connect met openbare netwerken die de bestandsgrootte beperken tot 250 MB, aangezien alle Mazda Connect-updates meestal meer dan 1 GB zijn.
OTA werkt voor in Noord-Amerika gemaakte Mazda CX-50's in Alabama MTM, de nieuwe fabriek, CX-50-eigenaren hadden ongeveer een jaar geleden 1 bestandsupdate voor Connect van 205 MB en sindsdien niet veel meer, een standalone Mazda Connect-update is sindsdien uitgebracht omdat OTA te restrictief is.

De enige andere vorm van software/firmware wordt gedaan op dealerniveau voor systeemupdates van auto's voor besturingsmodules.
Dit is een live portal voor kalibratiebestandsdownloads, ze worden niet opgeslagen op pc's zoals oude IDS (Ford-licentie).
De diagnostische applicatie heet MDARS en is gelicentieerd door Bosch, het is een Bosch/Mazda-systeem, MDARS begon met het 7e generatie model BP Mazda 3 in 2019.
De VCI-module die wordt gebruikt om te communiceren van laptop met MDARS naar de OBD-poort van auto's, wordt een PassThrough genoemd en Mazda gebruikt door Bosch gemaakte Mazda VCM II.
In 2025 gebruikt Mazda een nieuwe passthrough-eenheid gemaakt door DENSO Japan voor exclusief gebruik met MDARS 7 Gen-modellen die MDARS gebruiken en kan niet worden gebruikt met Mazda IDS (Gen 6 en eerder).

Het is heel verkeerd dat dealers geen geld verdienen aan garantieclaims, want ik heb dit voor mijn eerste Mazda-dealer gedaan, garantieclaims zijn een verlies om quitte te spelen, aangezien de tarieven van Mazda echt laag zijn, zowel in uurtarief (reparatietijden) als in de arbeidscashrate, de meeste R- en R-claims betalen niet meer dan 0,3 uur tot 0,5 uur, zoals de recente vervanging van de achterste schokdemper op CX-60. Mazda betaalt een dealer 0,9 uur.
Motorassemblagevervanging ongeveer 12 uur.
Transmissies (MX-5) 2,1 uur.
Dit zijn allemaal vastgelegde gecodeerde tarieven en variëren uiteraard afhankelijk van het model.

Nieuwe onderdelen die worden vervangen (indien van toepassing), alle onderdelen voor garantieclaims worden betaald door de onderdelenafdeling van de dealer, ze worden niet aan de dealer gegeven, de dealer claimt bij het indienen van de garantieclaim voor arbeid en alle onderdelen, aan het einde van de maand wordt de dealer vergoed door MME of UK Service. Nogmaals, de vergoeding voor onderdelen is tegen een vast tarief van de catalogusprijs. Meestal wordt de dealer ongeveer elk kwartaal bezocht door een MME-vertegenwoordiger om de garantieclaims te controleren via het claimnummer van de dealer en de defecte onderdelen uit de auto te verwijderen, de briefing van de vertegenwoordiger bekijkt het oude onderdeel en gooit het in de bak van de dealer.
Soms wordt een garantieonderdeel teruggestuurd met de vertegenwoordiger.
Soms wordt een garantieclaim van een dealer afgewezen omdat het oude onderdeel er niet is of niet correct is getagd, in dit zeldzame geval draagt de dealer alle kosten (een totaal verlies).

Waarom zou een dealer de auto van een klant op de achtergrond plaatsen? Zeker, de reparatie is gepland, want het hangt ervan af hoe druk de dealer is (beschikbare manuren), meestal wachtend op een vervangend nieuw onderdeel(en) of advies van Mazda. Prioriteit is altijd retail eerst, maar als het onderdeel er is en de eigenaar de auto aflevert, wil de servicemanager de auto zo snel mogelijk uit de werkplaats hebben.

Alle serviceafdelingen vandaag de dag in middelgrote tot grote dealers draaien op prestatiemanagementschema's, beschikbare arbeidsuren versus verkochte arbeidsuren (totaal gebruikt), aantal auto's in de werkplaats en de tijd die in de werkplaats wordt besteed aan retail, pre-delivery en garantie.

Allemaal leuk....

HAPPY NEW YEAR ALL.!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Dat is een uitgebreide uitleg van de processen achter garantieclaims. Bedankt voor het verduidelijken van dit alles!

Als mijn auto binnenkomt, is het altijd een gok en de hoop dat ze hun werk in MDARS hebben gedaan. Ik heb de infotainment zelf geüpdatet, direct nadat mijn dealer me vertelde dat

En voor iedereen hier, als je pc-geschikt bent, raad ik je ten zeerste aan om de updates van de auto's (cabine) te controleren op functie-updates zoals Mazda Connect, Radio, TCU, omdat zoveel dealers dit gewoon niet doen, wat me echt irriteert.

Ik help Mazda-eigenaren over de hele wereld en Britse Mazda-dealers zijn de slechtste, dan EU, VS. Canada en Australië zijn de "betere", maar verre van perfect.

TCU is 10082.

Als je dit wilt controleren, of hoe, stuur me dan een bericht door op mijn avatar te klikken... stuur geen bericht in deze thread.

Ash
Mijn (goede) dealer zorgt ervoor dat ik altijd alle laatste updates heb, wat mijn CX-60 een erg leuke en plezierige auto maakt om in te rijden👍

Hetzelfde probleem.
UK-versie CX60 gebouwd tussen april 2024 en december 2024.
We hebben hem net nieuw ontvangen op 18 december 2024.
1 week later Hybrid System Malfunction. Hybrid System Electrical Leakage.
Het is "gerepareerd" bij de dealer, maar 2 dagen later weer hetzelfde probleem.
Het gebeurde beide keren nadat de auto geparkeerd stond na een niet zo lange rit (motor normale modus, batterij 1/4 vol, niet genoeg voor alleen elektrisch rijden), en daarna terug naar huis wilde rijden. (De auto was dus afgekoeld tussen rit 1 en de aankomende rit 2)

Veel mensen schrijven hier dat het gebeurde tijdens het rijden of in de EV-modus. En ze noemden een storing van de koelpomp.
Onze auto is afgekoeld voordat hij voor de volgende rit werd gestart, en niets wees op rit 1 op een probleem, dus hoe kan de pomp uitvallen nadat de auto is uitgeschakeld en voordat hij weer wordt gestart?
Doet de pomp iets als een afkoelperiode na het uitschakelen van de motor en dat is het moment dat hij uitvalt?

En waarom kunnen we niet gewoon doorrijden in de motormodus, het hybride EV-systeem loskoppelen, zodat we in ieder geval naar huis of naar een dealer kunnen?
Mazda moet hier een oplossing voor vinden!
100 mijl op de teller, auto is in principe 2 weken oud... 🙈
Ik ga de dealer vragen naar deze TSB die ik in een ander topic las, over defecte pompen. Zal later de uitkomst posten.

Mijn auto is gisteren weggesleept met dezelfde storingen. 13 dagen oud, minder dan 600 mijl op de teller. Voordat de storing optrad, had ik 's ochtends met een volle batterij gereden en de auto ging niet in de EV-modus. Ongeveer een uur nadat ik thuiskwam, wilde ik even naar de supermarkt en zodra ik de auto wilde starten, verschenen er storingen en werd ik in de parkeerstand vergrendeld. De Mazda-monteur die naar mijn auto kwam, zei dat hij de afgelopen week meer dan 10 CX-60 PHEV's met dezelfde storing had gezien. Het is de laatste tijd erg koud in het noorden van het VK, dus ik weet niet zeker of dat invloed heeft op de koelpomp.

Attachments

Mijn auto is gisteren weggesleept met dezelfde storingen. 13 dagen oud, minder dan 600 mijl op de teller. Voordat de storing optrad, had ik 's ochtends met een volle batterij gereden en de auto wilde niet in de EV-modus, ongeveer een uur nadat ik thuiskwam, ging ik even naar de supermarkt en zodra ik het voertuig wilde starten, verschenen er storingen en werd ik in de parkeerstand vergrendeld. De Mazda-monteur die naar mijn auto kwam, zei dat hij de afgelopen week meer dan 10 CX-60 PHEV's met dezelfde storing had gezien. Het is de laatste tijd erg koud in het noorden van het VK, dus ik weet niet zeker of dat de koelpomp beïnvloedt.
Update, Madza heeft vandaag de batterij vervangen, waardoor alle storingen zijn verholpen.

Hallo allemaal, heeft iemand anders de hybride systeemstoring waarschuwing, intermitterend gebrek aan vermogen ervaren? Heb volgende week een lange reis gepland en geen hoop om binnenkort bij een dealer terecht te kunnen, en heb ook de onderstaande problemen die ik heb gezien. Radio gaat niet meteen aan. Geklop / gekraak van de voorkant. Zwalkende rit. Trillende achtergordel. Cx60 homura - 7 weken oud & 5514 mijl
Zwalkende rit in 2022 PHEV-model. Direct verholpen door de dealer met 4 verschillende dempers. Hybride systeemstoring Ik heb alleen een alarm gehad. De dealer heeft dezelfde dag een pomp vervangen en het is nooit meer voorgekomen. De afgelopen anderhalf jaar geen problemen te melden. 2,5 jaar 22500 mijl. Let op: de dealer heeft de bumpers vervangen en de vier deuren gedemonteerd voor een betere geluidsisolatie nadat ik had geklaagd. Er zijn drie software-updates uitgevoerd. Ik weet dat er een de schokkerige transmissie heeft verholpen.

61 - 80 of 108 Posts