Mazda CX-70 Forum banner
2,441 - 2,460 of 2,498 Posts
Het probleem met de ophanging is eindelijk opgelost. Die nieuwe onderdelen zorgen ervoor dat uw auto aanvoelt als een compleet andere auto, zoals het vanaf het begin had moeten zijn. Alle nieuwste 2025-modellen zouden deze al moeten hebben. Geldt alleen voor CX60. CX80 heeft nog steeds de oude rommel. De oplossing geldt ook alleen voor de voorste dempers, de achterkant is nog steeds niet erg comfortabel.

Nou, de mijne gaat maandag voor meer reparaties en ik heb de vering al bij hen verhoogd en hij Dealer zei dat ze de hoek voor hen zullen vechten, dus we zullen zien of deze nieuwe worden aangeboden door Mazda UK. bedankt voor de foto @Dex, zal van pas komen.

Mijn gevoel, Mazda UK zal zoals gewoonlijk alles weigeren, zal terugrapporteren.

Het ophangingsprobleem is eindelijk opgelost, die nieuwe onderdelen zullen uw auto als een compleet andere auto laten aanvoelen, zoals het vanaf het begin had moeten zijn. Alle nieuwste 2025-modellen zouden deze al moeten hebben. Geldt alleen voor CX60. CX80 heeft nog steeds de oude rommel. De oplossing geldt ook alleen voor de voorste dempers, de achterkant is nog steeds niet erg comfortabel.

View attachment 1787
Is het diesel of phev. Voor diesel zie ik een ander onderdeelnummer:
Het ophangingsprobleem is eindelijk opgelost, die nieuwe onderdelen zullen uw auto als een compleet andere auto laten aanvoelen, zoals het vanaf het begin had moeten zijn. Alle nieuwste 2025-modellen zouden deze al moeten hebben. Geldt alleen voor CX60. CX80 heeft nog steeds de oude rommel. De oplossing geldt ook alleen voor de voorste dempers, de achterkant is nog steeds niet erg comfortabel.

View attachment 1787
Is het voor phev? voor diesel zie ik een ander onderdeelnummer:
Image

Ja, andere veer en geen stabilisatorstang.
Zal je je dealer vragen of het mogelijk is om nieuwe voorste dempers in je auto te gebruiken?
Bedankt. Kun je een vergelijkbare tekening maken voor 2022/3 Diesel? Dan kan ik ze de verschillen laten zien.

Ja, hij gaat maandag voor service en veel garantie werk, ze zijn erg proactief in het willen oplossen van deze problemen, omdat ze eindeloos veel klachten over de ophanging hebben gehad.

Ik zal zeker terugkoppelen als Mazda UK het goedkeurt.

Ik denk dat mijn foto van een milde hybride kwam, er zal zeker een ander nummer voor elk model zijn. Wilde iedereen even laten weten dat er eindelijk iets goeds beschikbaar is of binnenkort beschikbaar komt. Het verwijderen van de stabilisatorstang in modellen van 2025 is een kostenbesparende maatregel. Ik denk sowieso niet dat de auto er baat bij zal hebben. Eerste testers hebben al bevestigd dat de rol groter is bij nieuwe modellen.

Ik denk dat mijn foto van een milde hybride was, er zal zeker een ander nummer zijn voor elk model. Ik wilde iedereen even laten weten dat er eindelijk iets goeds beschikbaar is of binnenkort beschikbaar komt. Het verwijderen van de stabilisatorstang in de modellen van 2025 is een kostenbesparende maatregel. Ik denk sowieso niet dat de auto er baat bij zal hebben. De eerste testers hebben al bevestigd dat de rol toeneemt bij nieuwe modellen.
We weten niet of Mazda het aanbiedt... Ik zal volgende week weten of Mazda UK het doet... Ik heb het gevoel dat ze het eerlijk gezegd niet zullen doen, ze zijn niet het meest eervolle of betrouwbare merk, zoals we weten.

Precies zoals je beschreef, bevestigde een andere dealer het differentiële probleem na overleg met Mazda. 🤷‍♂️ Nooit eindigend verhaal met deze auto
Ben je erin geslaagd om je dealer / de nieuwe dealer te overtuigen???
Ik heb hetzelfde probleem met mijn PHEV en heb het kunnen opnemen, maar de video was niet zo geweldig en het vertaalt de waanzinnige trillingen die de auto doormaakt niet wanneer je bergop moet accelereren met de wielen bijna volledig naar links gedraaid - in feite de ondergrondse garage verlaten met een scherpe bocht naar links.
Bij mijn dealerbezoek voor de laatste terugroepactie + andere software-updates + andere reparaties (voor de 2e keer de stuurinrichting) heb ik een van de technici meegenomen om het zelf te ervaren.

Nu wacht ik op de reserveonderdelen voor de defecte differentiële veranderingen. 1 maand!!!.
Ik denk dat we geluk hebben in Duitsland, en misschien de heren in Nederland. Ik heb gelezen dat ze in andere landen veel langer moeten wachten.
We zullen zien!

@cxega De dealer hoeft niet overtuigd te worden :) de nieuwe „Schuster“ bevestigde dat er iets mis is, ze stuurden de video naar Mazda. Mazda bevestigde hetzelfde. Ik zal ze het niet laten repareren, het komt van pas voor mijn rechtszaak, aangezien mijn dealer nog steeds zegt: „Alles is in orde“. Hij kan er nu niet mee wegkomen.

2,441 - 2,460 of 2,498 Posts